FREDAG

Jahapp, då var ännu en jobbvecka över! Igår och idag hängde jag med vårdplaneringsteamet. Där ingår biståndshandläggare, sjuksköterskor, fysioterapeut och arbetsterapeut. En från varje titel går till sjukhuset när en äldre person ska skrivas ut. Då planerar man vilken hjälp den enskilde behöver inför hemgång. Antingen med hemtjänst eller om man behöver mellanlanda på ett korttidsboende. 

Mörkt imorse när jag kom till jobbet vid 08. 

Men jag fick sluta vid lunch idag efter två möten så nu är jag på väg hem! Jag tänkte käka lunch, tvätta och börja kika lite på rapporten jag ska skriva till denna kurs, som ska in om några veckor. Tänkte det kan vara bra att börja skriva på den nu! Haha! Ikväll tänkte jag mest ta det lugnt. Jag blev så himla förkyld i helgen men mår väldigt mycket bättre nu, så det är skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0