LÖRDAG

Hej! Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Eller, det har varit ganska full fart här ändå! ;) Jag har lagat matlådor till den kommande veckan, städat lägenheten, tvättat och tagit en liten promenad i duggregnet. Ganska skönt att få lite tråkigare saker gjorda! ;) 


Idag slängde jag ihop detta till matlådor. Det är kassler, körsbärstomater, champinjoner och ananas med matlagningsgrädde, kryddor och toppade det med ost! Imorgon på jobbet får jag smaka, det luktade iallafall väldigt gott! ;) 




Ikväll var egentligen planen att jag skulle titta på Melodifestivalen, men jag har ju inga tv-kanaler och mitt internet här hemma har slutat fungera för någon timme sedan! :( Så jag ska nog sätta mig och läsa lite. Trevlig kväll på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0