MORMONS BOK

Haha okej, en rolig grej. Jag var ut för någon timme sedan på en liten promenad för att jag var så rastlös. När jag nästan var hemma stoppade två killar mig som bröt på svenska, så jag tänkte att de var utbytesstudenter som ville fråga om vägen, för det har hänt förut. 

Men det visade sig att de var mormoner och ville typ undervisa mig om deras tro och visade upp en bok och berättade lite om allt möjligt. Det kändes så dumt att bara ursäkta sig och gå därifrån direkt så jag lyssnade på, haha. Tillslut fick jag boken av dem och telefonnummer ifall jag skulle bli mer intresserad efter att ha kikat i boken (jag sa att jag inte riktigt var intresserad). Haha så ja, nu har jag denna hos mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0