BACK TO REALITY

Go kväll! Imorse hade jag och Emilia ett sista möte med vår handledare innan inlämningen av vår uppsats senare i veckan. I vanlig ordning kom jag runt tio i nio, Emilia vid nio och handledaren var lika sen som vanligt. Hon kom väl runt fem-tio över nio... Seriöst och så... 

Men the good news är att vi är i stort sett klara nu, for real. ;) Efter mötet satt vi och läste igenom uppsatsen och ändrade några meningar och ord här och där... Sånt småpetande kan man ju göra i evigheter!! Men vi börjar bli nöjda! :) 

Jag åkte sedan hem för lunch och tog det lugnt ett tag innan jag åkte till jobbet. Allt rullade på bra och nu ligger jag och tittar på Netflix. Men är ganska trött så ska nog sova snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0