TISDAG

Var hälsad! 

Efter en halvjobbigt natt då jag vaknade flera gånger tog jag mig upp på morgonen för att träffa Emilia, Ida och Sigrún i skolan. Vi började skriva på en seminarieuppgift, åt lunch och gick sedan på introduktion till PPU, en kurs vi har haft sedan vi började men som följer med genom hela studietiden förutom sista året. Helt värdelöst att gå dit på introduktionen faktiskt, då läraren inte hade något nytt att säga alls........ Den kursen är helt värdelös tycker jag, men men. 

Efter introduktionen gick jag och Emilia ner på stan där jag skulle ta bussen hem för att käka lite snabbt innan jobbet. Vi gick förbi domkyrkan och solen kikade fram precis när den skulle gå ner, men blev ett himla fint ljus på vår mäktiga domkyrka! Älskade Uppsala.

Jag blev uppringd av jobbet tidigare idag som hade en sjuk och undrade om jag kunde jobba, så det sa jag ja till. Var inte så taggad på det men nu sitter jag på jobbet och är ganska nöjd att jag kom hit. Är ute på driven även idag och det är väldigt lugnt! Tur man har telefonen! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0