CONEY ISLAND

Hej! Idag åkte jag och Anna till Coney Island och vi hade en underbar dag! 

Vi åkte karuseller och hängde på stranden. Riktigt mysigt! 


Alla karuseller som fanns där. 


















Dessa tre åkte vi: 





Utsikt från pariserhjulet! 

Långt därborta kan man se Manhattan! 




När vi kom hem till New Rochelle åkte vi hem och duschade, sedan åkte vi till Annas pappas lägenheten då han är bortrest. Jag har aldrig varit där så det var kul! Det är ett penthouse på våning 23 mitt i New Rochelle med en riktigt vin utsikt! I vardagsrummet ser man då långt som till Manhattan, så i skrivande stund tittar jag ibland upp på Empire State Building långt därborta, haha. Vi har ätit middag och tittar på tv just nu, bara vi två. Riktigt mysigt! När vi kom hit visade hon mig runt i lägenheten och alla public places som gymmet, poolområdet, en lounge och utestället med grillar. Känns typ som ett hotell med reception och allt. Och ett skönt getaway där vi kan vara ensamma! ;) 
Han bor precis vid tågstationen.






Loungen.

Uteplatsen, riktigt fin! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0