FRIYAY

Hallå! Igår, fredag, tog jag det lugnt hemma med Anna på dagen. Vi läste, tittade på tv, åt lunch från Cosí och bara hade det bra! 



På eftermiddagen kom Jane hem från sitt camp, det var sååå kul att träffa henne igen! :) Barnen gick ut och åt med föräldrarna medan jag, Alex och hennes kompis Emilie tog oss in till city på kvällen. 

Vi mötte upp två vänner till Alex och drog sedan downtown och hängde hos Marve i hans sjuka lägenhet med rooftop! Riktigt nice! Vid halv tolv drog tjejerna ut medan jag gick och la mig, hahaha. Hej tant Emma! 












Jag fick sova kvar hos Marve så det var ju skönt! Men imorse gick jag upp tidigt för att dra på äventyr med Anna, Jane och deras pappa! ;) Men innan det hann jag med några morgonbilder på rooftopen, haha.





Högt upp! Över 50 våningar! 



Kommentarer
Postat av: Moster Carina

Du får se mycket 👍

2016-07-31 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0