LEIGHTON BUZZARD

Hallå! Idag har varit en lång dag men vi är nu framme i Leighton Buzzard, England. Sååå kul att träffa Lisen, Steve igen efter tre år och lilla Zoe för första gången, och vara samlade alla tillsammans igen, tjocka släkten! 

Flygresan gick bra men taxituren hit från flygplatsen tog lika lång tid som flygresan pga långa köer på motorvägen, haha. Vi fick tillslut åka småvägar för att kunna komma fram, så vi åkte mitt ute i ingenstans... Men fram kom vi till huset där min familj + moster och kusiner och kusinbarn ska bo! Vi hängde där resten av eftermiddagen och kvällen men vid tio drog jag, Linnéa och Fredrik till huset där vi ska bo i veckan. Vi har fått låna min kusins kompis mammas hus, haha! Men så snällt av dem så vi är väldigt tacksamma! :) 
Framme på flygplatsen i England! 

I taxin mot Leighton Buzzard. 



Mormor träffar Zoe för första gången <3 

På väg till affären för att handla lite mat. 



Blev en hel del kassar... ;) 




Fina Zoe! Och helt ok Linnéa! ;) 


Bus med Freya! 

Mormor i hennes och Mattias sovrum! 


Nu hänger vi här i "vårt" vardagsrum! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0