LÖRDAG I VATTENPARK

Hej! Imorse gick jag upp tidigt för att ta tåget från city till New Rochelle och mötte upp Anna, Jane och deras pappa. Vi tog sikte på Long Island och Splish Splash, en vattenpark! De hade köpt frukost som de hade med sig i bilen och Anna hade fixat mina favoriter - en everything bagel med cream cheese och tranbärsjuice, hihi. Gissa om jag blev glad!
 
Efter nästan 1,5 h var vi framme och äventyret kunde börja! Jag hade inte med mig mobilen därinne mer än precis vid ingången, sedan låste vi in våra saker. Så inga bilder från mig på åkturerna, men jag har snott några bilder från Google! ;) 









 






En slags glass för bilresan hem! ;) 
 
Väl hemma igen gick vi ut och åt middag. Mycket gott! Sedan lämnade de av mig hemma i huset och de åkte till pappans lägenhet. Just nu är jag ensam hemma och tittar på Harry Potter, haha. Ganska skönt att ha lite egentid faktiskt! Men jag kommer nog inte vara vaken så länge till, är heeelt slut efter denna roliga dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0