LÖRDAG

Halloj, lördag idag och det har varit riktigt, riktigt varmt ute idag! Jag har bara varit ut två gånger, båda gångerna till affären haha, men satan i gatan vad varm den lilla biten var! 

Iallafall. Idag har vi fixat en massa inför festen/BBQ som är nu ikväll. Tevin har haft lite vänner över också som har hjälpt till med att göra smoothies, fruktsallad, brownies (jag provsmakade, så himla goda!) och sånt. Väldigt kul att få träffa flera av hans vänner! :) Jag skulle egentligen följa med nu ikväll, men jag känner att jag orkar inte pga förkylningen... Den är nästan över nu, men om jag skulle dricka lite alkohol och vara uppe sent så tror jag att den kommer bli värre igen, haha. Så jag passar på att ha en mysig filmkväll med mig själv och ladda batterierna för morgondagen - då åker jag hem till min gamla värdfamilj! :) 
Massa brownies som vi lagt en och en i en varsin påse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0