MELLANLANDNING I SVERIGE

Hej! Nu är vi hemma i Sverige igen. Vi åkte från huset igår mitt på dagen till flygplatsen och checkade in. Vi hade flera timmar att ha ihjäl där så vi åt lunch, tittade i butiker, fikade och spenderade våra sista pund. ;) Flygresan hem gick bra, vi hade till och med wifi så det var nice! 













På Arlanda sa jag hejdå till familjen eftersom jag ska vara i Uppsala i två nätter innan jag åker till USA, och åkte sedan hem till Linnéa där Johan hade fixat middag till oss! Muuuums! Vi var trötta och gick och la oss efter att Linnéa visst allt hon shoppat! 

Idag sov vi ut och bara chillade på morgonen. Johan gick ut och köpte god frukost till oss! Vi började tvätta och sedan såg vi att Pokémon Go hade släppts i Sverige, så vi laddade ner det och gick ut på en liten runda! ;) Nu ett par timmar senare så har servern crashat, så just nu kan vi inte spela... Buuuu! 

Min första Pokémon fångad! Yay! 


Såhär ser det ut på spelet.

Och såhär ser det ut i verkligheten. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0