PARKHÄNG OCH BÄSTA UTSIKTEN

Hallå! Idag tog jag och Tevin en liten fototur i Central Park. Vi började högst upp i den norra delen och gick faktiskt igenom hela parken ner till Columbus Cirkle! Han visade mig massa ställen jag aldrig hade hittat till själv, så det var kul! Vi båda gillar att fota så det var trevligt med en sådan tur! ;) 

























När vi väl hade gått igenom parken (dock bara längs med den västra sidan) behövde Tevin dra till jobbet och jag fortsatte att hänga lite på Upper Wesr Side, eftersom jag nästan aldrig har varit där förut. Jag gick förbi Lincoln Center och hittade Century 21, som är en butik som är typ återförsäljare av märkeskläder, väskor och skor. Jag hittade faktiskt ett par träningsskor, ska bli så skönt att ta på mig dem imorgon istället för mina platta Vans som jag går omkring med! 









Sedan tog jag mig ner till Midtown och åt middag på Five Guys, deras hamburgare är sååå goda! Jag tog mig sedan till Brooklyn Heights Promenade och såg solnedgången över Manhattans skyline. Jag satt där ungefär tre timmar och lyssnade på poddar och bara njöt av utsikten! Den här staden är magisk! 


Brooklyn bridge! 


Frihetsgudinnan långt där borta! 

Bästa utsikten ever: 














Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vilka vackra bilder du tar

2016-07-20 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0