SHOPPA I LONDON

Hej! Igår var jag och Linnéa till London själva och shoppade. Vi tog tåget vid 11 på förmiddagen och var i London i ca 11 timmar, haha. Vi hängde mest på Oxford Street och fick med oss hem en del fina grejer! 
Leighton Buzzard, på väg till tåget.

På väg till tåget.

Linnéa stannade till och tog ett kort, haha.

Detta tog hon kort på ;) 



Oxford Street! 

En rolig sak var att vi åt lunch/middag på ett ställe vi åt på när vi var i London 2012. Vi kikade upp bilder från den gången och insåg först att vi satt på samma ställe, men sen såg vi också att Linnéa hade en vit tröja på sig båda gångerna och jag hade en röd tröja! Haha alltså, vad är oddsen?! Speciellt jag som väldigt sällan använder färgglada kläder... Tycker det var lite sjukt faktiskt! Så vi var ju tvugna att ta likadana bilder som då... ;) 

2012:

2016:

2012:

2016:


2012:

2016:


Haha. Hur som helst tycker jag att maten var lika god som då, vi har ju tänkt på det där stället sedan vi var där första gången, så det var ju nästan givet att äta där igen ju! ;) Är ni i London så spana in Ed's Easy Diner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0