SISTA HELDAGEN I ENGLAND

Halloj! Idag var sista heldagen här. Jag, Linnéa och Fredrik mötte upp mamma, Mattias, Carina, Linda, Freya, Lisen, Steve och Zoe i en lekpark mitt på dagen. Det fanns bla små fontäner typ, som barnen kunde leka i. Freya tyckte det var jättekul! Zoe var däremot inte så imponerad... Hon är väl van och hänga i en pool hemma i varma Florida! ;) 






Selfie! ;) 


Sedan gick de hem och käkade lunch medan jag och Linnéa gick en sväng nere på stan och kikade i de affärer som fanns där. Jag fick med mig ett linne hem, hade ju faktiskt lite plats kvar i resväskan! ;) Vi gick hem till oss och lämnade lite saker innan vi promenerade hem till familjens hus och hängde där resten av eftermiddagen och kvällen. En mysig sista dag! 



Vi försökte oss bland annat på faceswap på snapchat... Men det gick ju sådär, haha!
 



Söta familjen!




Nu har jag, Linnéa och Fredrik kommit hem till vårt hus och packat. Nästan klart nu, får ta det allra sista imorgon bitti! Nu är klockan 01 och vi ska sova, natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0