SUNDAY FUNDAY

Hej! Igår var det söndag och jag hade en jättemysig dag! Den började med att jag, AJ och Lerky tog röda faran hem till Hallsta C och blev bjudna på brunch hos Sofie. Hon flyttar utomlands idag ett år framöver, så det blev en liten hejdå-brunch. AK var också mer och vi käkade, hade lite spabehandlingar och gick ner till Lundåsvallen och lirade lite boll. 












Sedan behövde Sofie åka hem igen och vi andra tog en sväng på "stan", haha. Vi hamnade på IP där det visade sig att lillebror skulle spela match, så vi stannade en stund och tittade på den. Men sedan skulle AK ha samling inför hennes match, så vi droppade av henne och åkte sedan till en öde parkeringsplats och lät Lerky provköra lite. Så duktig så!

AJ skjutsade hem mig och Lerky till mina föräldrar där vi hängde en stund innan vi tog bussen hem till Uppsala igen. Vi fick då reda på att AK var på akuten med en bruten hand från fotbollsmatchen hon spelade idag!!! :( Så tråkigt för henne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0