FREDAG

Hallå i stugan! 

Denna fredag kickade igång med en föreläsning på förmiddagen. Efter den åt jag matlådelunch med Emilia och Ida innan vi satte oss ner för att försöka plugga lite. Men det blev mest no work all play, haha... Fredagströtta... ;) 


Vi bestämde oss sedan för att gå till Norrlands för att ta ett glas. Jag och Ida beställde även in smulpaj med glass för att lyxa till det lite! Jag tror Emilia var lite avundsjuk, haha... Men hon äter inte godis/fikabröd och liknande just nu! 






Jag åkte sedan hem och spelade lite Sims, haha! Började bygga mitt drömhus igår, det börjar ta sig nu! ;) 

På kvällen mötte jag upp Clara och hennes två kompisar för att käka middag på en nation. Vi hamnade på Norrlands, då det var fullt på Värmlands som vi fick till först, och käkade en mat och drack ett par glas cider/vin/öl. En av Claras vänner var från USA så det var ju kul att få träna lite engelska igen, haha! 

Nu har jag kommit hem och landat i sängen, klockan är snart halv ett och jag ska äntligen sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0