LÖRDAG

Hej! Igår var det lördag och för mig gick denna dag åt att göra lite nytta. Jag satt och skrev på hemtentan några timmar på förmiddagen/mitt på dagen och på eftermiddagen tvättade jag fem maskiner tvätt... Haha. Det var ett tag sen nu! ;) 
 
På eftermiddagen började det även helt plötsligt snöa! Usch... Men jag tror det kommer smälta bort vilken dag som helst då kylan inte har hållit i sig.




På kvällen gick jag hem till Hanna och åt hemmagjord pizza och bara hade det gött! Det var ett tag sedan vi sågs så det var kul att ses igen! :) Vi underhöll oss med faceswap på snapchat och tittade på roliga videor på youtube! ;) 


Hahaha så rolig faceswap!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0