SOLIG ONSDAG

Halloj! Idag har solen varit framme och himlen har varit blå, så himla nice! Vårjackan var på och humöret var på topp! 


På förmiddagen började jag lite smått med hemtentan, FaceTimeade samtidigt med Emilia som satt på sin balkong och hade det bra! ;) 

På eftermiddagen var det dags för sista seminariumet för denna kurs! I pausen var vi tvugna att gå ut och njuta lite av solen! ;) 




Efter seminariumet åkte jag hem och satt en stund med hemtentan faktiskt! Måste försöka komma igång på riktigt, men det går segt... Haha! 

Efter middagen tittade jag på Netflix en stund innan jag såg filmen Room, väldigt bra måste jag säga! Visste inte alltför mycket om filmen men blev överraskad av det lilla jag visste, det var mycket mer till storyn än jag trott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0