FREDAG

Hallå! 
Idag tog jag sovmorgon och hade en lugn förmiddag, väldigt välbehövligt, haha! 

Vid 12 gick jag till Flogsta och plockade upp ett matbord hos en tjej som jag har köpt av henne. Snart dags att flytta till egen lägenhet ju! ;) 

Jag tog mig sedan till Matilda för att plugga. Meeen det blev mer snack än plugg, haha. Så kan det gå! 

Efter det var det äntligen dags att åka tillbaka till tatueraren och få en sista punkt i min tatuering. Det tog på riktigt en sekund, haha. Meeen skönt att ha det fixat! 

Sedan åkte jag hem och pluggade en stund innan jag åkte till Emilia och åt middag och spenderade resten av kvällen där. Hon är bra hon! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0