"NÄR ADELE SJUNGER, DÅ LYSSNAR MAN"

Hej hej! I fredags var jag och Emilia till Stockholm för att på kvällen se ADELE!!! Men innan det var dags för konsert hängde vi i vår fina huvudstad och mådde bra. Vi besökte Kungsträdgården och alla fina träd där, drack vin på en uteservering och skålade för att vi båda klarat hemtentan, shoppade och åt en god middag! Bästa dagen på länge, med min fina! 













Sedan var det då dags för Adele! Vi kom till Tele2 Arena i god tid, tyckte vi, meeeen det tyckte även alla andra. Det var KAOS och säkerheten var väldigt hög så det tog otroligt lång tid att komma in i arenan. När det var min och Emilias tur att bli visiterade hörde vi hur musiken drog igång och vi sprang in i arenan och det hela började! Vi missade kanske de första trettio sekunderna men vi hittade våra platser fort så det var skönt. 




Adele började med Hello, och körde sedan 18 låtar totalt. En del från hennes nya skiva men även väldigt många andra låtar från hennes andra skivor. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det var helt magiskt alltihop! Hon är så himla rolig och härlig, och sjunger som en gudinna! Jag och Emilia var helt mållösa efteråt. Gud, jag får rysningar bara jag tänker på det!! Bland det bästa jag har varit med om! 31000+ människor och en liten Adele. Ja, det var helt enkelt magiskt! 


När hon sjöng "Hometown glory" kom massa bilder på Stockholm upp i bakgrunden och hela publiken jublade! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0