TISDAG

Hej hej! Idag trodde jag att vi hade en vanlig föreläsning eftersom det stod så på schemat, men det visade sig vara en liten workshop med personer från olika verksamheter som pratade om teamwork. Ganska intressant tycker jag! 

Efter tre timmar var det slut och då satte jag mig med min basgrupp, åt lunch och sedan gjorde vi klart en seminarieuppgift. Vi (eller främst Ivana haha) var väldigt effektiva och vi blev klara ganska fort. Så vi tog helg efter det, woho! Det firade vi med glass! ;) 

Annars så har jag tvättat, lagat middag och nu slötittar jag på ESC, haha. Jag gjorde ytterfilé i bbq-sås till middag och åt det med potatisgratäng, beasås och vitlöksbröd! Så gott så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0