FRIYAY

Go kväll! Idag gick jag halvdag på praktiken eftersom jag inte tagit ut mina studietimmar i veckan. Det var skönt att veta när man vaknade på morgonen, haha! 

Jag fick faktiskt ringa till en brukare idag för första gången, för uppföljning av de insatser som denne har. Hen berömde mig så mycket och sa att jag kommer bli en bra biståndshandläggare och att det var ovanligt med någon så trevlig från kommunen. Kul att höra för min del, lite mindre kul för kommunens del att det blivit så tråkigt i detta fall. Men lite egoboost blev det allt! ;) 

När jag slutade åkte jag ner på stan och fixade några saker och sedan åkte jag hem och åt lunch. Jag hann med att tvätta och laga matlådor innan arbetsdagen egentligen skulle ta slut, så himla skönt! Så det blev bara fredagsmys hela kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0