TORSDAG

Hallå! Det var en lite speciell dag på praktiken idag, haha. För det första hade vi planerat in att Matilda skulle vara här för dagen (jag var ju på hennes praktik en dag förut) så det var kul att få hänga med henne! Men när vi kom imorse så visade det sig att min handledare var sjuk idag... Så det var ju lite tråkigt för Matildas del liksom! 

Men jag hade inte fått någon info alls om dagen men vi började iaf med ett personalmöte på morgonen som jag visste att vi skulle gå på. Men sen hade jag ingen aning... Vid 11 dök iallafall en elev upp som hade bokat möte så jag och Matilda tog det, haha. Det gick ju bra men det kändes verkligen som att någon kastade ut mig i vattnet och bara "simma nu!", haha. Kände mig lite som på den här bilden:

Meeeen det gick bra men det hade varit skönt att veta lite bakgrundsfakta från min handledare om eleven och så, hehe... Jaja! Efter det tog vi lunch och sedan satt vi på kontoret till 14 ifall någon skulle komma förbi. Men det var lugnt med det... Sen var det planerat att jag skulle gå hem kl 14 så vi gjorde det också, haha. 


Jag tog mig till V-Dalas kontor och hämtade ut nyckel till mitt postfack som jag inte fick när jag flyttade in och mitt nya nationskort. Sedan åkte jag hem och tog det lugnt en stund innan jag mötte upp Clara, Emilia och Linda på nation för middag! 
Haha, skön platta!  


Vi gick till GH som hade mexikanskt tema, det var gott! Men sen blev det så fullt med folk där och vi orkade inte stå i den långs kön för en drink till, så vi gick till grannen ÖG och tog ett glas vin där och pratade en massor! Man behöver verkligen sånna kvällar när man inte träffar vännerna längre på dagarna, som man är vad vid i skolan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0