HELGEN

Hallå! I fredags kväll körde vi lite AW med klassen, eller iallafall de som kunde. Vi hängde först några timmar hemma hos Jossan och catchade up med hur folk har det på jobbet och vad som händer i deras liv. Sedan drog vi ut på nation!


I lördags gjorde jag inget speciellt på dagen. Tog en skön sovmorgon, packade upp det jag shoppade i USA ur resväskan och tittade på Netflix, haha. Men på kvällen var jag hem till Matilda på inflyttningsfest. Sån sjukt fin lägenhet, är så avundsjuk!

Idag, söndag, har varit en lugn dag. Jag kom hem vid tre inatt och somnade vid fyra, så det blev sovmorgon även idag. Skönt det ju! Det bästa med helgerna! Annars har jag pysslat lite med allt jag filmade i Texas. Tänkte att jag ska göra ännu en lite resefilm! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0