GRÖNA LUND

Hej hej! Just nu sitter jag på tåget hem från Stockholm efter en rolig dag! Jag mötte upp några vänner plus vänners vänner i Stockholm och vi började vandra ut på Djurgården. Vi käkade lunch på vägen och sedan gick vi in på grönan! Alla i gänget åkte dit för att gå på konsert med bandet The 1975, men jag kan typ bara tre låtar med dem sååå jag hängde mest med för att hänga på grönan! ;) Haha. Jag, Clara och Essie köpte kuponger för att kunna åka lite karuseller! Det blev tre berg- och dalbanor, frittfall och två rundor med tekopparna, haha. Clara lyxade även till det med att åka en barnkarusell! ;) 















På kvällen spelade bandet och det var kul att se dem, även om jag inte kunde sjunga med som alla andra haha. Men livemusik är alltid bra! Nu är jag helt slut efter en rolig dag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0