HEM FRÅN GÖTEBORG

Hallå! Nu sitter vi i bilen på väg hem från Göteborg, är nog snart hemma igen. Vi började dagen med en god frukost på hotellet och sedan gick vi till avenyn och kikade lite samt köpte med oss lunch att äta på vägen hem. Idag sken solen men det var väldigt blåsigt. Dock skönt att det inte regnade, haha. Vi checkade sedan ut från hotellet och började rulla hemåt.













Måste bara tillägga att hotellet vi bodde på var jättefint och här är baren/lobbyn. Mysigt! 










Det gick ju väldigt smidigt faktiskt att hitta till Göteborg och hotellet på vägen hit, men det var svårare att ta sig ut från stan, haha. Vi körde fel och det var flera vägar som byggdes om. Men efter en kvart med tjafs hittade vi äntligen ut på E20 och kunde köra raka vägen hemåt, haha! Vi körde ett par timmar innan vi hittade en mysigt ställe mitt ute i ingenstans vid vatten och ett litet café. Så mysigt, tyckte jag och Ida iallafall! Filip var väl inte lika impad, han hade kunnat käka var som helst, men jag och Ida ville hitta ett fint ställe vilket vi även gjorde! ;) Efter lunchen tog vi oss en varsin glass på caféet innan vi rullade vidare. 





Vi hann även med ett till stopp vid en snusbutik, haha. Jag och Ida köpte ett par olika snus som vi aldrig sett förut. Ska bli roligt att prova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0