INLÄMNAD!!!

Ja hörrni. Igår träffades jag och Emilia i skolan vid 8 på morgonen och gick igenom hela uppsatsen och fixade med språket och meningar. Vi kämpade på och det tog sån sjuuuukt lång tid. Men tillslut fick vi ge upp och klockan 02.26 lämnade vi in vår uppsats. Helt galet att vi satt konstant nästan 19 timmar?! Usch, ögonen gick i kors på slutet. Vi har kämpat så sjukt mycket de senaste dagarna och tiden rann i väg. Då vi totalt skrev om resultat- och analysdelen för bara några dagar sedan så har vi jobbat med den och inte hunnit läsa igenom allt och fixa med formalia osv osv. Vi är såklart sjukt oroliga över om det är tillräckligt bra för att gå vidare till nästa steg (opponering) och efter det kunna bli godkända, men just nu finns det ingenting vi kan göra åt saken. Det får vi se på fredag!  

Efter att vi lämnat in uppsatsen vandrade jag hem och sov tre timmar innan det var dags att gå upp igen, haha. Vi var tvugna att lämna in papperskopior av uppsatsen och stället man lämnar in på är inte öppet på helgerna. Vi kunde inte heller skriva ut uppsatsen igår då datorsalen var stängd, så det fixade jag med imorse. 



Efter att ha lämnat in papperskopirona gick jag med Sigrún och Ida ner på stan ett tag och sedan käkade vi sushi till lunch och firade att vi äntligen lämnat in uppsatsen! Så skönt att bara kunna umgås igen, haha. Man har ju knappt haft tid med det de senaste veckorna och framförallt inte de senaste dagarna! 

Snart ska jag iväg på fotbollsträning och ikväll ska jag inte göra någonting alls mer än att ligga i sängen och titta på Netflix! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0