ÖKA TAKTEN SISTA KVARTEN

Gokväll! Denna lördag har jag och Emilia suttit i skolan i tolv timmar och pluggat. Vi har fixat med resultat- och analysdelen och den börjar te sig nu, om man jämför med hur det var förut... Vi har ingen aning om det duger eller inte eftersom vi inte kunnat få någon återkoppling från handledaren, då vi ändrade upplägg efter sista handledningstillfället. Usch, ångesten är total! Meeeen vi har kämpat på bra, utifrån våra förutsättningar! Imorgon är sista dagen med plugg för på måndag morgon ska examensarbetet lämnas in. Shit alltså! 

Hela vägen jag promenerade hem från skolan kände jag mig som en zombie, haha. Helt tom i blicken och slut i huvudet. Nu blir det ett avsnitt av Prison break och sedan ska jag sova för att gå till skolan imorgonbitti igen. Yay. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0