WHAT A DAY

Hej hej! Idag var dagen här, dagen jag och Emilia fruktat. Det var nämligen idag vi fick veta om vår uppsats gick vidare till opponering eller inte. Jag vaknade imorse av att jag hade en jobbig känsla i kroppen, främst i magen och i bröstkorgen. Jag har varit spänd och nervös heeeela dagen. Usch! 

Men jag har ändå försökt att underhålla mig med annat. Så först började jag dagen med lite Netflix innan jag åkte iväg och fixade med nytt kort till körkortet som jag har tappat, hehe... Så det är skönt att ha fixat det nu iallafall. 

Sedan vandrade jag ner på stan och gick omkring en stund fram till att jag mötte upp Emilia. Vi köpte varsin smoothie och satte oss vid ån, där väntade vi in domen om uppsatsen tillsammans. Kan säga att den timmen gick extreeeemt långsamt! Vi tittade studentportalen lite då och då, eftersom vi visste att de skulle lägga upp det innan klockan 16. 

Klockan 15.57 laddade de upp dokumentet. Jag gick in på studentportalen och öppnade upp det och såg våra namn på listan!! Vi klarade det, vi kommer kunna gå vidare till opponeringen! Vi skrek rakt ut av glädje, haha! Alltså, som vi har kämpat! Jag är så stolt över oss! Det blev även en liten glädjetår, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0