SISTA FOTBOLLSTRÄNINGEN

Hej hej! Igår var det måndag igen vilket betyder fotbollsträning. Men förra veckan fick jag reda på att de kommer lägga ner måndagsträningarna eftersom det tyvärr kommit så få personer denna termin, till skillnad från de stadiga 15 pers som dök upp varje träning förra terminen, så det var väldigt tråkigt! Men också förståeligt. Så igår var det sista träningen för mig och tjejerna så jag tänkte att vi skulle hitta på något extra kul som avslutning. Jag kom tillslut på att vi skulle spela fotbollskubb och fotbollsbowling, och tjejerna tyckte det var jättekul! Vi avslutade med fika och pratade om denna terminen, de hade lärt sig massor och hade haft jättekul, vilket var väldigt kul att höra! Jag kommer sakna dem så mycket! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0