TISDAG

Hallå hallå! Idag har jag fortsatt att undvika plugg genom att fixa med några ärenden på stan. Men tillslut var jag duktig och gick igenom det insamlade datamaterialet till uppsatsen iallafall, haha! Yay. 

Usch, har verkligen noll motivation till att plugga just nu och på torsdag kommer första hemtentan ut, så det är ju inte riktigt bra läge att känna sig sjukt omotiverad... Antar att jag både känner mig redo att sluta plugga samtidigt som jag vill vara kvar i den här bubblan ett tag till. Så himla ambivalent, haha!

Nu på kvällen började jag fixa lite med en sak jag ska ta med mig till USA. Har fått en uppgift att skriva om lite olika au pair-saker såååå det gjorde jag istället för att skriva på teorin till uppsatsen, som jag egentligen borde ha gjort... ;) 
(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0