HELGEN

Hej hej! 
I fredags kväll var vi ett gäng som hängde hos Sigrún! Vi käkade pizza och snackade om allt möjligt, en mycket trevlig och mysig kväll som blev ganska sen för mig, gick hem runt 02, haha!

Efter en lång och skön sovmorgon på lördagen åkte jag ner på stan och käkade lunch/fikade med AK på Norrlands nation. Kul att catcha upp lite! :) Sedan åkte jag med Clara till Stockholm och mötte upp Linda där. Vi åkte sedan vidare på en 25-årsfest för Jackie och Jacob! Vi blev bjudna på mat, lekte lite lekar och sedan åkte vi en partybuss (eller en russebus som i serien skam) in till stan och gick ut på klubb! En grym kväll som avslut på en grym helg! 

Idag, söndag, har jag gjort absolut ingenting! Haha. Väldigt skönt faktiskt! ;) Men snart ska jag nog plugga lite, börjar känna mig lite uttråkad så då får man passa på att göra lite nytta! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0