LÖRDAG I HUVUDSTADEN

Hej hej! Idag åkte jag till Stockholm för att hänga lite med Sofia. Vi började med att käka lunch och sedan promenerade vi till Djurgården och gick omkring där i det fina höstvädret!

Mitt i vår promenad viskar Sofia "oh my god, titta rakt fram" (då jag gick och spanade in en väldigt speciell byggnad) och vem står inte där än självaste kronprinsessan Victoria med båda barnen! Haha, vi blev så starstrucked. Vi gick förbi och fortsatte på vägen, hade jag vågat hade jag sagt hej men samtidigt ville jag inte störa, haha. Så vi gick bara förbi och ignorerade dem men lite längre ifrån kunde vi freaka ur, haha! Jag tycker ändå det var lite ballt att vi var typ en halvmeter ifrån dem! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0