MÅNDAG OCH TISDAG

Halloj! Ny vecka igen. Igår hade jag seminarium på förmiddagen. På rasten gick alla iväg förutom Emilia, den plugga pluggisen! ;) Haha. Efter seminariet pratade jag och Emilia lite kring en uppsats vi ska skriva i en av kurserna vi läser. Den ska in i januari men lika bra att börja nu då det kommer bli mer och mer plugg/inlämningar under terminen. 


Annars hade jag fotbollsträning som vanligt! Jag lagade mat och pluggade en stund på kvällen. 

Idag har jag varit hemma och pluggat. Har även varit iväg och handlat. På vägen hem stannade jag till utanför Louises hus och pratade lite med henne, haha. Hade ju varit så kul om vi hade bott mitt emot varandra, men nu bor vi med två hus mellan oss, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0