UTE TILL HAVS

Halloj! Nu har jag kommit hem från kryssningen och är supertrött, haha! Det var ett hårt dygn! ;) 

Igår åkte vi ett gäng socionomstudenter från Uppsala till Stockholm. Vi hade en hel buss för oss själva och Oscar och Niklas hade fixat ett litet quiz att underhålla oss med, superkul! Dock var Team T7 (jag, Malin och Synne) kanske inte riktigt så bra som vi hade hoppats... Men men, haha! 

Väl framme på båten hängde vi i hytterna (vi var ca 60 personer som åkte!) och senare på kvällen var det dags för middagsbuffé med massa god mat! 




Efter middagen var vi till ett dansgolv och tittade på Erik Saade, meeeen han var väl inte jättebra så vi stannade bara ett par låtar, haha. Resten av kvällen och natten var det fest, fest, fest. 

Med alldeles för få timmars sömn vaknade jag upp av att det gungade som bara den! Jag kunde inte ligga kvar i sängen för det var så obehagligt, så jag klädde på mig och mötte upp Synne. Hela morgonen och förmiddagen när vi var på öppet hav var det storm och det gungade väääldigt mycket! Men när vi kom in i skärgården lugnade det ner sig och de sista timmarna var lugna. Vi hängde i olika barer, dansade lite mer och hade det trevligt, samtidigt som man längtade efter att få komma av båten och komma hem, haha! Vi åkte bussen hem igen i solnedgången och kom hem till ett mörkt Uppsala, liiiite mer slitna än när vi åkte iväg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0