FRIYAYYY

Hej hej, äntligen fredag! Idag hade jag ett seminarium på eftermiddagen på kursen barn och unga. Vi fick bland annat diskutera våra egna/generella (heteronormativa) tankar kring mamma, pappa, son och dotter. Väldigt intressant ändå när man tänker efter hur mycket normer och värderingar styr ens egna tankar kring kön osv. Jag vill ju egentligen vara mer "öppensinnad"... Men jag ska inte gå in nåt mer på det nu! 


Iallafall. Nu sitter jag på bussen mot Östhammar, de har dragit in bussen till Hallsta C denna helg så jag blir hämtad i Östhammar istället. Lite drygt men men! I helgen ska jag vara hemhemma och vara hundvakt då föräldrarna ska iväg. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0