CLASS OCH IKEA

Hej hej! Denna söndag hade jag min sista class innan vi åker på vår resa till Montreal i maj. Vi gick igenom våra olika projekt vi jobbat med, pratade lite om musik från Montreal, tittade på några videos om Montreal på youtube, läste några artiklar som vi diskuterade osv. 10-16 körde vi på och sedan kändes det skönt att kunna gå därifrån! Sista timmen kändes ganska seg, haha. 

Efter detta tog jag tunnelbanan downtown för att åka båten till Ikea. Jag käkade köttbullar till middag och handlade ljus, skohorn, choklad, kakor, kaviar och prästost, haha! Fyllde min ryggsäck med godsaker! ;) På vägen hem från Ikea öste regnet ner så jag bestämde mig för att ta en lyft (privat taxi) till Grand Central istället för att behöva gå ca 800 m i spöregn och ta tunnelbanan... Plus att jag kom fram perfekt till att mitt tåg hem skulle komma, så de gjorde mig inget att jag $5 mer än om jag hade tagit tunnelbanan. Nu fick jag en lugn och skön åktur istället! När jag kom hem tog jag en varm dusch och nu ligger jag i sängen och ska titta på Netflix. Då var ännu en helg över... 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0