EGENTID

Hallå! Efter drygt 3,5 h sömn var det dags för mig att vakna vid 05 imorse för att köra mamman och Jane till flygplatsen då de ska till Miami några dagar på semester. Som tur var så var det knappt någon trafik den tiden, så jag var hemma igen på någon timme. Tillbaka till sängen direkt och jag sov till 10, haha. Jag har huset för mig själv i helgen och funderade på om jag skulle bjuda över folk eller så ikväll, men jag kände att jag ville bara njuta av att kunna slappna av 100% och njuta av att ha huset för mig själv. Kunna göra vad som helst, när som helst, haha. När jag vaknade åkte jag och handlade några gosaker inför dagen och jag köpte med mig en bagel till frukost från en bagel shop. Mums! Utanför affären stod även girl scouts och sålde kakor, så jag köpte ett paket då jag aldrig gjort det förut och det är väldigt amerikanskt, haha. Återstår att se hur de smakar! 
(null)

Vädret har varit härligt, runt 18-19 grader i skuggan så i solen har det varit varmt och skönt! Det har inte hunnit blivit fuktigt ännu ute, så det kändes som en svensk sommardag! Jag har varit ute en hel del på eftermiddagen (dock med en paus när de kom och klippte gräsmattan här). Jag har lyssnat podcast och läst bok. Nu strax efter 18 gick jag in igen och ska snart fixa ribs till middag! Jag hade egentligen planer ikväll med en kompis men de blev inställda, så jag tror faktiskt jag stannar hemma och har en mysig kväll här istället. Måste ta vara på dessa stunder när det är lugn och ro hemma, haha! ;) 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0