”LEDIG” DAG

Hej hej! Efter att ha skjutsat Jane imorse var jag ledig resten av dagen då mamman hämtade Jane på eftermiddagen och Jane hade en kompis som sov över på kvällen. Mamman sa även att hon kunde skjutsa Anna till tennisen så jag kunde få ledig på kvällen. Men på eftermiddagen smsade Anna mig och frågade om jag kunde skjutsa henne till pappan hus då hon missat bussen så jag gjorde det, men annars var jag ledig! Sååå skönt. Jag åt lunch med Jessica och strosade runt i Larchmont lite, vi kikade in i några olika småbutiker, sånna som man aldrig tänker på finns där. Skönt att leva i stunden bara! 

Jag kände att jag ville vara ute ur huset för att få lite lugn och ro, så jag åkte till Barns & Noble för att läsa en bok ett tag och sedan åt jag middag på ett diner. Skönt med egentid men jobbigt att känna att man inte riktigt kan få egentid om man är hemma... Ibland vill jag bara vara för mig själv på min lediga tid faktiskt! Men det är svårt för Jane att förstå... Jag måste bli bättre på att sätta gränser med henne. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0