PICKNICK-HELG

Hej hej! I lördags var solen framme och himlen var blå, så jag träffade upp några au pairer för picknick i Dobbs Ferry där man även kan se NYC skyline på långt håll. Vi käkade lunch och spelade sedan några omgångar kubb som Jessica hade med sig, så kul! Vi var två svenskar, en islänning och en mexikanare, en härlig blandning haha. Det var även många förbipasserande som frågade vad vi spelade, och så fick vi förklara hur man gjorde. Säkert 4-5 olika par frågade oss, haha. Vi var där i några timmar och hade det gött. På kvällen gick de ut i city, men jag var inte sugen så jag stannade här hemma och gick på bio istället. Jag såg A Quiet Place, en thriller som var speciell men bra! 
(null)

I söndag var det också riktigt härligt väder! Jag började dagen med frukost på diner med mamman och Jane, och så gick vi på förmiddagsbio. Vi såg I Feel Pretty, en riktigt rolig film med ett bra budskap! På eftermiddagen åkte jag till hamnen i Mamaroneck och mötte upp en svensk tjej som heter Cajsa. Vi körde på picknick idag igen och bara hängde och njöt i solen! Vi var där i flera timmar och nu har jag fått en hel del färg i ansiktet, haha. Det är fortfarande ganska kallt ute, runt 15-18 grader men det är varmt och skönt i solen iallafall! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0