SHOPPING

Hallå! Idag var Jane tillbaka till skolan men Anna har lov denna vecka. Jane har lov en annan vecka. Så jag skjutsade Jane på morgonen och sedan hängde jag och Anna en stund innan hon gick hem till en kompis och jag redigerade en video från när Ida och Filip var i New York! Jag lägger upp den videon i ett annat inlägg. :) 

På eftermiddagen hämtade Jessica upp oss och vi åkte alla fyra till Woodbury, ett stort outlet-shoppingcenter. Efter ca en timme på plats och två-tre butiker besökta ville Jane åka hem... Vi hade alltså åkt ca 1,5 h att komma dit... Haha, suck! Det blev lite irriterat mellan Jane och Anna så jag bestämde att vi behövde ha lite middag i oss. Efter lite stojande och skojande från min sida så var Jane på bra humör igen. Men hon var inte intresserad av att shoppa något mer så jag lät Anna gå själv/med Jessica medan jag försökte underhålla Jane med sånt som hon skulle kunna vara intresserad av. Vi gick till en Disney-butik, en ljusbutik och doftade på olika ljus osv osv. Dock fick jag fortfarande höra "jag vill åka hem", "jag vill titta på tv", "när ska vi åka?"... Jättekul att konstant höra det i två-tre timmar. Hade vi haft en egen bil hade vi kunna åka tidigare men vi åkte med Jessica plus att vi var långt hemifrån. Så det blev ingen direkt shopping för mig, men jag kom hem med några strumpor, en plånbok och en present iallafall... Haha. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0