VARDAG

Hej hej! Vardagen rullar på som vanligt och det händer alltid något om dagarna men inget speciellt ändå, haha. Vädret växlar mellan regn och sol, 7 grader och 20 grader... Jag känner mig trött om dagarna så har inte gjort så mycket när tjejerna är i skolan. Har mest tagit igen lite egentid, eftersom jag är van att bo själv så tar det mycket energi från mig att bo med andra igen, speciellt när man inte helt 100% känner sig som hemma. Missförstå mig inte nu, jag känner mig hemma i husen och med familjen, men det är heeelt annat än att bo själv eller bo med sin familj. Därför gillar jag att vara med mig själv om dagarna ibland. :) 
(null)



Kommentarer
Postat av: Clin

Hoppas våren kommer för att stanna snart. Behöver solen och värmen

2018-04-25 @ 18:45:33
URL: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0