DET ÄR FREEEDAAAG!

Hej hej! De senaste dagarna har gått någorlunda fort ändå, Jane var på bättre humör igår än vad hon varit de senaste dagarna så det underlättade en del, haha. Förutom att vara sur på mig och att jag skjutsat Anna en hel del hit och dit till tennis, har jag och Jane målat, varit ute med Daisy och shoppat nya kläder inför skolan samt annat smått och gott. Nu är det fredag och det ska bli så skönt med helg och att få komma bort från kidsen lite haha. Igår kväll mötte jag upp Cajsa och Sanna, två svenska au pairer för att äta glass. Skönt att komma ut ur huset och också skönt att få prata lite svenska! 
(null)
White Plains! Den största staden häromkring. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0