FULL RULLE (VARNING FÖR BLODIG BILD)

Hej hej! Igår var det onsdag och från att jag vaknade var det full rulle i 11 timmar framåt. Jag skjutsade Anna till tennisen, åkte hem och hämtade Jane så vi kunde åka till tandläkaren för att fixa med hennes tandställning, sedan åkte vi hem och Anna hade blivit hämtad tidigare från tennisen av pappan då de inte kunde spela pga värmen och hon ville åka och shoppa. Anna ville hitta något att ha på sig på en Bar Mitzvah-fest de ska på i helgen. Jag tog med mig båda tjejerna och båda hittade något de ville ha på sin på Bar Mitzvahn, och de bråkade inte ens någonting alls! Vi åt lunch och de till och med pratade och var trevliga med varandra, det händer typ aldrig hahaha! Innan vi åkte hem ville Anna titta efter en kofta till sin byxdress hon köpt, så vi gick till Forever 21. Hon hittade en kofta som hon skulle prova tillsammas med byxdressen.
 
MEN när hon stängde igen provhytten klämde hon sitt finger på något sätt och det bara sprutade blod, kändes det som. Hon hade som hyggit av en del av sitt skinn och jag frågade först efter ett bandage hos de som jobbade där, men när jag såg att det var väldigt mycket blod som rann och droppade på golvet fick vi gå till personaltoan och ta papper, tvätta fingret osv. Hon blödde igenom både plåster och papper så jag tog med mig extrapapper till bilen så hon fick byta då och då. Vi åkte hem till pappans hus och ringde honom och visade fingret, det såg ganska djupt ut men det var svårt att se något då det kom så mycket blod. Vi bestämde tillsammans med pappan på telefonen för att åka till en akut vårdcentral eller vad man ska säga. Där fick Anna tvätta rent och limma fingret så att det skulle sluta blöda. Anna var jätteduktig och modig, trots att hon hatar blod. Jane var jobbigare, haha, men jag hade inte riktigt tid att deala med henne. Limmet gjorde så att hon slutade blöda iallafall och vi åt froyo efter detta, kände att vi behövde det! ;) Sedan åkte vi hem och tog några bilder i deras nya kläder och Anna gick sedan hem till en kompis medan jag och Jane tittade på tv en stund. Därefter var det dags för Jane att åka till karaten och jag hade jobbat mina 11 timmar den dagen! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0