HELGEN

Hej hej! Gud vad fort denna helg har gått... Men jag har ju haft väldigt kul, så det är väl därför! ;) I fredagskväll mötte jag upp två svenskar, Johanna och Carl. Vi åt middag ut och tog sedan en drink på en pub i närheten. Drinkarna kostade bara $1, så det var ju synd att man körde bil! Haha. 
(null)

I lördags mötte jag upp en tysk tjej, Moana, för brunch på ett diner. Mums! Sedan åkte vi och tittade i några butiker innan jag skjutsade hem henne igen. Sedan vilade jag en stund hemma, jag fick ont i huvudet helt plötsligt så det var skönt att ta det lugnt ett par timmar. Sedan åkte jag hem till Moana där även en annan tysk tjej var, Emilli. Vi började med att åka till Target och köpte sedan med oss pizza hem till en sen middag. Resten av kvällen hängde vi vid matbordet och pratade om allt och ingenting, jättekul att bonda med varandra! 
(null)

I söndags träffade jag Moana och Emilli igen, plus ännu en till tysk tjej, Leonie. Vi hade bestämt kvällen innan att åka till två hus som var till salu och hade öppet hus. Båda husen var otroligt fina och väldigt stora! Det ena huset hade sex badrum och 5,5 badrum, helt galet! Det andra tror jag hade fyra eller fem sovrum. I båda husen var köket mitt favoritrum, de var så stora, fräscha och kändes lyxiga! Det första huset vi var till var fortfarande möblerat, medan det andra huset var helt tomt. 
(null)

(null)

(null)

Efter att ha tittat på husen åkte vi till ett litet slott som är öppet för allmänheten, de har en restaurang där och kan också fixa event, så som bröllop. Det var kul att kika runt där en stund! Sedan började vi bli hungriga så det blev en tidigt middag på Applebee’s och efter det åkte vi hem till mig och chillade en stund. En riktigt härlig helg! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0