LÖRDAG

Hallå! Idag mötte jag upp några vänner och åkte till ett naturreservat i närheten för att vandra. Det var otroligt mycket mygg som var jobbiga, men det var fint och skönt att gå runt i skogen! Vi såg rådjur, kaniner och ormar haha. Första gången vi såg en orm var ungefär två minuter efter att vi gått in i skogen och alla skrek i panik, hahaha. Det kändes som en bra början... ;) Vi hade även med oss lite fika som vi delade på efter nån timme. Jag kände bara en av tjejerna, så det var kul att få lära känna de andra två också! Efter ett par timmar där åkte vi till ett ställe och drack milkshakes, vi tyckte att vi förtjänade det haha! På kvällen skulle jag egentligen träffa en kompis, men hon hörde av sig vid 21 och sa att hon var så full då hon druckit drinkar hela dagen i city så hon höll på att somna, haha. Så jag blev hemma på kvällen istället.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0