LÖRDAG

Hallååå! Idag började jag dagen med en skön sovmorgon och ett par timmar senare åkte jag och käkade lunch med några vänner. Vi åt på cheesecake factory där jag älskar pastan så jag var nöjd! Haha. De beställde även cheesecakes till efterrätt men jag var alldeles för mätt, så jag nöjde mig med att bara smaka deras!! ;) 
(null)

Jag åkte sedan hem och kunde ta det lugnt i 45 minuter innan jag hämtade upp Jane hos pappan. Vi åkte sedan till mammans hus och tog en taxi därifrån till flygplatsen. När vi skulle checka in var jag lite nervös att det skulle bli tokigt att jag flög med Jane till Kanada själv utan hennes föräldrar, men vi hade med brev osv iallafall. Allt gick bra och de frågade oss ingenting om att jag inte var hennes förälder! Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att få gå på flyger! Wohoooo Kanada, här kommer vi! 
(null)
På väg till flygplatsen såg vi Manhattan på avstånd! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0