RÖSTAT I VALET

Hej hej! I fredags var tanken att jag och Jane skulle åka till city några timmar och strosa omkring och även att jag skulle gå till det svenska konsulatet för att förtidsrösa i valet. Men när jag väckte Jane vid 10 (1,5 h innan vi behövde åka) så var hon sååå trött och ville inte alls följa med. Jag lät henne vakna till någon timme men hon ville fortfarande inte följa med för att hon var trött, så det slutade med att jag åkte själv och hon fick vara hemma. Ibland är det skönt med äldre barn som kan vara ensamma ett par timmar, haha. Så jag åkte till city själv! 
(null)

(null)

Jag gick till svenska konsulatet och röstade. Det känns skönt att ha det gjort! Jag åkte hem direkt när jag var klar och hängde med Jane ett par timmar. Vi lekte med Daisy och hade vattenkrig ute, haha. Vid 18 skjutsade jag henne till taekwondo och gick på helgledigt! Jag köpte med mig mat hem eftersom det inte fanns någon mat hemma då mamman inte handlat på tre veckor, då hon varit borta två och ensam i en (hon äter ju typ bara kokt ägg hahaha). Jag spenderade kvällen hemma i soffan framför Netflix så jag var sååå trött efter en lång vecka.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0