VATTENPARK OCH HEMFÄRD

Hej hej! Den sista heldagen i Ottawa spenderades på en vattenpark med Jane. Vi var där större delen av dagen och hade det kul! Jane älskade det verkligen! Det låg en bit utanför stan så det tog oss drygt 40 minuter med taxi att ta oss dit, så resan tillbaka till stan höll jag nästan på att somna då jag var helt slut, hahaha. 
(null)

(null)

När vi kom tillbaka var klockan närmare 19 och vi mötte upp mamman för att gå ut och äta middag som avslut på veckan. Sedan gick vi tillbaka till hotellet, packade ihop och sov ett par timmar innan vi vaknade 04 dagen efter och åkte hem till New York. Trötta var vi och det var skönt att vila och lyssna på musik den timmen i luften, haha. Jag fick ledigt resten av dagen och sov ett par timmar på förmiddagen, haha. Jag gjorde några ärenden, tvättade och plockade lite hemma innan jag avslutade dagen i soffan framför Netflix. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0