MELLANDAGARNA

Hej hej! För det mesta har mellandagarna varit lugna. I torsdags var jag, mamma och mormor hem till Karro, William och Maya. Det var första gången jag var hemma i deras hus och det var så fint! :) Vi fikade och tittade på en video där Zoe öppnade sina julklappar, men mysigaste var att få gosa med Maya. Hon var vaken och på toppenhumör, sötnosen! 
(null)

På fredagen tände pappa och Tobbe på vår gamla lekstuga som höll på att ruttna och även huggna träd på förmiddagen. Fyra timmar efter lekstugan brann ner var det fortfarande som en stor majbrasa, haha. Men då åkte jag iväg till Stockholm för att träffa Sofia! Vi gick till hennes lägenhet så jag fick se den och sedan gick vi och åt. Det blev indiskt och det var första gången för mig, men det var gott! Jag åkte sedan hem sent på kvällen igen. 
(null)

Idag, lördag, åkte jag in till Uppsala på morgonen. Jag hängde hemma hos Linnéa och Johan en stund innan jag och Linnéa gick och åt hotellfrukost. Det var sååå gott och vi blev otroligt mätta. Vi försökte gå på stan en sväng men sedan kände vi att soffan kallade, haha. Vi hängde en stund hos henne innan jag tog bussen hem igen. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0